
Metodologia:
Es partirà de classes telemàtiques durant quatre mesos on s’explicaran tots aquells conceptes que són imprescindibles per optar a una plaça. Així mateix es compartirà amb els opositors uns materials online i s’anirà compartint també tota la informació que vagi arribant en referència al procés de les oposicions. També es corregiran les diferents programacions que s’aportin i es faran propostes de millora.
- Contingut:
- Elaboració de la programació. Parts que ha de contenir. Revisió de la programació elaborada per part de l’opositor.
- Simulacres de presentació de la programació i la unitat didàctica/situació d’aprenentatge davant del tribunal.
- Informació actualitzada de tot el procés d’oposició.
Docents:
- Robert Huertas i Huertas. Mestre de primària amb menció d’educació visual i plàstica. Graduat en Humanitats. Postgrau en Diversitat Educativa i Altes Capacitats. Formador de cursos per a oposicions des de 2018. Formador en centre de la Xarxa de Competències Bàsiques.
- Nerea Huertas i Huertas. Mestra, especialista en Educació Infantil a la UdG. Actualment tutora de Cicle Superior a l’Escola Esculapi de l’Escala. Oposicions aprovades l’any 2019. Formadora d’oposicions el curs 2020-2021.
Dades d’interès:
- Número d’hores: 20
- A qui va dirigit: Opositors per mestre d’educació secundària al Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.
- Preu: 480 euros (dos pagaments de 240€, un a la inscripció i un al gener)
Dates:
- Octubre: 6 i 20
- Novembre: 3 i 17
- Desembre: 1 i 15
- Gener: 12 i 26
- Febrer: correcció i retorn de la programació. Dubtes resolts per correu electrònic
- Defenses: 9 i 23 de març
Horari:
Dilluns de 17:30 a 19:30
Lloc:
Temàtic sincrònic
Powered by BreezingForms