Descripció:
A través d’aquesta formació farem una mirada pràctica i globalitzadora de l’infant 0-3 a l’escola, a través de la teoria de les intel·ligències múltiples farem una mirada a com introduir art i literatura a través de projectes interdisciplinaris, farem especial atenció a l’ intel·ligència emocional, donant eines a les educadores per a poder fer una
detecció precoç dels senyals d’alarma del desenvolupament de l’infant 0-3.
Continguts:
1. Què són les intel·ligències múltiples? La teoria de Howard Gardner.
2. Beneficis dels projectes interdisciplinaris a l'aula 0-3.
3. Literatura infantil i projectes, com elaborar projectes didàctics sobre literatura infantil.
4. Desenvolupament d'un projecte inicial com a exemple per a posteriors
projectes d'aula 0-3.
5. Fonaments psicopedagògics que justifiquen treballar art en 0-3.
6. Mirada interdisciplinària per a programar art a través d'intel·ligències múltiples.
7. Recursos d'art per als diferents nivells 0, 1 i 2 anys.
8. Programar o projectar art a l'aula 0-3.
9. Ítems psicopedagògics per a detectar els principals trastorns disruptius a l'aula 0-3.
10. Senyals d'alarma del desenvolupament a l'aula 0-3.